Nov 30, 2013

Jom Kerja Sambilan Dari Rumah dengan JobdiRumah.com


Anda nak mencari kerja sambilan yang boleh di lakukan di rumah?
Anda kemungkinan ada kemahiran untuk menjadi online freelancer.

JobdiRumah.com menawarkan peluang untuk bekerja dari rumah.

Apa Itu Jobdirumah? Peluang Bekerja Hanya Dari Rumah

Jobdirumah ini adalah pekerjaan online freelancing dan anda boleh menjana sekitar RM500-RM7000 sebulan jika anda seorang yang rajin dan betul-betul inginkan wang sampingan untuk menampung kos kehidupan seharian anda dan telah berjaya membantu lebih daripada 10,000 orang menjana pendapatan dalam bidang online freelancing sejak di lancarkan pada 2011.

Apakah Jenis Pekerjaan Yang diTawarkan Oleh Jobdirumah?

Jika anda mempunyai ciri ciri diatas, maka jawatan atau kerja kosong seperti ini memang untuk anda. Antara contoh tugasan yang boleh anda pilih mengikut kesesuaian anda adalah tugasan seperti data entry, menaip dokumen, mengumpul maklumat, menulis artikel, menulis laporan, khidmat pelanggan, pembantu maya, tugas perkeranian dan lain lain.

Sebagai pekerja bebas iaitu “freelance” dari rumah, anda mempunyai peluang untuk mendapat peluang bekerja dan menerima bayaran upah yang sangat lumayan dengan syarikat syraikat yang berasaskan internet seluruh dunia. Bayaran didalam bentuk USD “dollar” dan sudah tentulah menukarkannya kepada matawang Malaysia menjadi sangat sangat bernilai. Kerja kosong dari Jobdirumah ini terbuka kepada suri rumah, pelajar, pesara atau sesiapa sahaja yang secara umumnya ingin keselesaan dengan hanya berkerja dari rumah. Kalau sesuai buat anda maka teruskan.

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...